Zizu Style

How to penetrate the society and enjoy yourself

De ce unii trăiesc, iar alții supraviețuiesc


friendship_jump_by_naterciabrito-d30ytafPentru început trebuie să realizăm că viața noastră are un sfîrșit ca și orice viața de pe Pămînt, iar lucrurile care într-adevăr contează sunt: intensitatea și lungimea vieții pe care o avem. Noi în fiecare zi interacționăm cu o anumită cantitate de oameni, respectiv nu trebuie să fii mentalist pentru a-ți da seama că ei sunt triști, sunt obosiți de rutina pe care o au, scopurile pe care le au – le văd doar în vise, speranțele de a avea ceva mai mult și de a fi cineva mai bun lipsesc, iată acești oameni supraviețuiesc.

Noi suntem niște ființe emoționale și evident că ne afectează și demotivează cînd vedem așa ceva chiar și la oameni pe care nu îi cunoaștem. În schimb, eu vreau ca toți să fie fericiți, să nu se teamă să iasă în evidență, să-și îndeplinească scopurile, să-și arate personalitățile adevărate, să fie cît mai deschiși și să cunoască cît mai multă lume, să se implice în diverse activități unde și-ar permite să se dezvolte personal, să nu existe persoane inhibate care se tem să facă pasul următor, să se iubească cît mai multă lume între ei și să facă cît mai mult sex.

Eu vreau ca lumea să fie fericită la fel cum e @bogdan cînd vede o bere, @cristi cînd cîntă la chitară, @dorin cînd mergem împreună să facem pickup, @cipi și @vadim că sunt în America, @cristi cînd discuțiile noastre se duc foarte adînc, @edvard cînd aveam aceleași interese de dezvoltare personală, @vasea cînd se gîndește la ce vară minunată o să avem în state, @gaby care prin ură mă inspiră la poezii, @mirela care pur și simplu e bucuroasă și multe alte persoane care mă fac pe mine mai bun.

Eu deseori spun fraza asta dar voi niciodata nu mă credeți însă: Eu îs fericit că voi sunteți fericiți :D

iubiți-vă

Lasă un comentariu

informatie

Această înregistrare a fost postată la martie 30, 2015 de .